מערכות החינוך בערי האור – חלק שני

מערכות החינוך בערי האור – חלק שני – מאת המתקשרת נועם קורל גלעד – תוכנית הרדיו "ערי האור והמאסטרים של החכמה "רדיו "החיים הטובים" – (מתוך תוכנית מס' 20, ששודרה ביום 21.7.11) – עריכה לשונית: סמדר ברגמן

 

תוכנית זו היא המשך לתוכנית מספר 19 בדבר מערכות החינוך הרב-ממדיות הקיימות בערי האור השונות. לשם כך נזמין שוב את המאסטרים מערי האור שהשתתפו בתוכנית הקודמת: ציפור האור, מעיר האור של האצטקים; אדמה – מעיר האור הלמוריאנית "טלוס"; כהן האבן, מעיר האור האטלנטית "פוסיד"; ישוע בן-יוסף, מעיר האור "ירושלים של מעלה"; מאסטר שהגיע מעיר "אבאלון"; ומלך השקופים, מעיר האור של "ירושלים של מטה" ("בירת רשת אגארתה"), וכמוכן, כל מאסטר נוסף שיבחר לבוא להשתתף עמנו.

האם יש מכנה משותף לגבי שיטות החינוך בין מערכות החינוך של ערי האור השונות?

אדמה, מעיר האור "טלוס"

 

שלום לכם, יקרים. הנני אדמה, הכהן הגדול מטלוס. אכן, יקרים, יש רשת אור המחברת בין ערי האור השונות, הן אלה הנמצאות בתוך בטן כדור הארץ, או אם לדייק יותר, בתוך קרום כדור הארץ, והן אלה הנמצאות בממדים גבוהים יותר, שנסתרים מעיניכם.

 

ברצוננו לומר ולהדגיש כי לגבי נושא מערכת החינוך, השיטה והגישה דומות בכל ערי האור הלמוריאניות, כיוון שאותה תרבות שחווינו, היא התרבות שפיתחנו, ושאנו מורישים לבאים בעקבותינו. לכן, גם בערי האור הלמוריאניות האחרות נהוגות אותן שיטות וגישות כפי שנהוג בטלוס. ניתן לומר שמערכת החינוך מתרחשת אצלנו במסגרת מעגל, שתחילתו בפגישת הזוג שבוחר לחיות יחדיו ולהביא ילדים לעולם, ושמסתיים כאשר התינוק שנולד הופך לבוגר ומשתלב במערכת המפוצלת יותר.

 

ראשית, לגבי התינוקות שנולדים אצלנו (כפי שכבר ידוע לרובכם וכפי שנכתב בכתבים שונים, וזאת ביכולתכם לקרוא וללמוד מהמקור הכתוב), קיימות אצלנו לידות מים, שמונעות מהעובר לסבול את סבל הנשימה דרך הריאות באופן מיידי. דבר זה מאפשר לעוברים הנולדים, ליילודים הקטנים, להסתגל הסתגלות עמוקה וטובה יותר אל המציאות הסובבת אותם,  בצורה הדרגתית שאינה משאירה משקע בנפשותיהם.

 

לאחר מכן, לכל תינוק שנולד ממונים  שניים-עשר זוגות של הורים נוספים, שמהווים מעין משפחה גדולה עבור הרך הנולד. כמובן שהתינוק גדל אצל הוריו ומקבל את החינוך מהוריו, אך זוגות ההורים הנוספים שותפים בגידולו ובחינוכו.

 

בערך מגיל שלוש מתחילה אצלנו מערכת החינוך שקיימת בצורה בה מאפשרים לילדים ללמוד, כיוון שאנו יודעים עד כמה מפותח השכל שלהם גם בגיל צעיר. אנו דואגים לספק להם מספיק מידע, גירויים וידע גם בגילאים הנמוכים. ניתן לומר שהילדים אצלנו לומדים דברים שמתאימים ליכולותיהם ולנטיותיהם.

 

דרך ההתייחסות לילדים היא כאל מבוגרים מבחינת רמת הרצינות והכבוד, כיוון שהמדריכים והמורים מתייחסים לילדים כאל אנשים בעלי ערך, בעלי כבוד ומתייחסים לבעיותיהם ברצינות רבה כפי שהיו מתייחסים לבעיות של בוגרים.

 

שלב נוסף (ואני עובר על כך בצורה מזורזת, משום שהדברים כבר כתובים וברצוני להשאיר זמן לבאים אחריי, כיוון שיש מאסטרים נוספים הרוצים לשתף לגבי הדרכים הנהוגות בעריהם), חל כאשר מגיעים ילדינו לגיל ההתבגרות. עליכם להבין כי למרות שהממד החמישי הינו הממד החמישי, עדיין גיל ההתבגרות בממד זה עודנו גיל ההתבגרות. כלומר, קיימות בעיות כפי שקיימות אצלכם בממד השלישי, אך אנו מתמודדים איתן בצורות אחרות מהצורות הנהוגות אצלכם. למעשה, אצלנו, החל מגיל מסויים, הילדים מתחנכים בקבוצות, כאשר לכל אחת מהקבוצות יש מדריכים, מורים, זקנים, שתפקידם להיות אוזן קשבת ולייעץ לאותם בני נוער. בני הנוער מתחבטים בבעיותיהם זה עם זה הן בקבוצה והן בייעוץ, ובדרכים שונות פורקים את כל המישורים שאינם פתורים בתוכם. וכך, במשך מספר שנים, עוברים הנערים והנערות את גיל ההתבגרות יחדיו, בקבוצה שתומכת אלה באלה, ושמוצאת לעצמה פורקן בדברים מסוימים, לעתים גם בממדים נמוכים יותר, בהתאם לצורך. לאחר גיל ההתבגרות, ניתן לומר שהאנשים הגיעו לבשלות, ואז הם משתלבים במערכות הקיימות אצלנו.

 

כפי שתואר קודם לכן, הדבר העמוק והעיקרי ביותר הוא ההתבוננות אל תוך הילד, אל מהותו, אל נשמתו. ומתוך כך,  מוצאים את הדרך המתאימה ביותר למהותו, ואת הכלים והדרכים הטובים ביותר להתפתחות הילד באופן שיחזק  את הכיוון בו בחרה נשמתו לפעול.

 

מבחינת תכני לימוד, נלמדים אצלנו גם מגיל צעיר מאד תכנים רבים מעבר לאלה הנהוגים אצלכם, כגון: ביטוי, שירה, כתיבה, תיאטרון ומשחק, ובכך מעניקים לילדים דרכי ביטוי וביצוע מגוונות, ומאפשרים להביא להם את קולם אל המציאות הסובבת אותם.

 

ברוכים תהיו. וכעת אעביר את רשות הדיבור לחבריי.

 

ציפור האור, מאסטר המגיע מעיר האור של האצטקים

שלום לכם. עליכם להבין, כי החינוך אצלנו מושתת רבות על תקופות העבר, על הידע העתיק והמפואר שקיים אצלנו. הידע בו מדובר, הוא הידע העתיק שהיה נחלתנו טרם הנפילה הגדולה שגם אנו חווינו, ושחיברה אותנו למשך זמן רב לכוחות לא חיוביים. הידע המקורי בו מדובר קשור לחיבור לאנרגיית השמש דרך הלב, עיבודה בתוך הלב לאנרגיית זהב, והגשמתה לחומר בהתאם לצורך, באמצעות הגשמה של הלב וטכניקות עבודה שונות. ברצוננו להדגיש, כי כל הקרבת הקורבנות ל"מולך", באה זמן רב לאחר מכן, כאשר עבודת האור והאהבה עוותה על-ידי הכוחות השליליים שהשתלטו על עולמנו, ובעקבות כך, הידע שנצבר ושבו השתמשו עד אז, חדל להיות יעיל, כיוון שהתדרים המעוותים לא תאמו אותו עוד.

 

כאשר אנו באים לחנך ילדים, אנו מחנכים אותם עם הפנים לעבר, אך גם עם הפנים לעתיד. כלומר, אנו מלמדים אותם את כל העוצמות, את כל הסודות. אנו מעבירים את כל הידע העתיק שקיים בתוכנו, ידע הכולל עבודה רוחנית עמוקה, טכניקות רוחניות עמוקות ובעלות עוצמה. אנו עוזרים לילד לזהות את יכולותיו וכוחותיו, ולפתח אותם במישורי הרוח והמציאותיים המתאימים לממד שבו אנו חיים.

 

אנו מלמדים את הילדים גם דברים שנשכחו מעט בתרבותכם, דברים שהיו נהוגים בעברכם. אנו חיים במסגרת של שבט, ובתוך השבט קיימים שבטים רבים נוספים, אך לכל השבטים קיימת תרבות אם אחת. כל השבטים לומדים את אותו ידע, וכל אחד מהשבטים מבטא כח מסוים אשר בו הוא מאופיין במיוחד. ולכן, הילדים שלנו מחונכים בצורה כזו אשר מכשירה אותם, החל מהיותם קטנים מאד, אל הכיוון שיעמיק ויעצים את יכולותיהם, ויעזור להם לממשן בממד שלנו.

 

תרבותנו עתיקה ביותר. היו בה גם דברים לא חיוביים, אך עליכם להבין ולדעת כי זה לא היינו יכולים להתעלות אלמלא היינו משחררים את החלק הבלתי הולם ומוותרים עליו. וכעת, כיוון שעשינו את תהליך ההתעלות, לצורך תהליך זה ויתרנו על כל החיבורים שאינם מחוברים לאור, ושלא באו ממקומות טובים. וכעת, כל הטקסים, וכל התרבויות, וכל הסודות, הידע, העוצמות, ומקורות הכוח שאנו מעבירים לילדינו, הם ממקורות חיוביים, שאינם יכולים להזיק, כגון: חיבורים (כפי שהיו נהוגים בעבר בדתות הפגאניות) לכוח האל, לכוח האלה. אנו עובדים עם כוחות הרוח וכוחות האדמה, כוחות הגשם וכוחות השמש. אנו עובדים עם בעלי חיים מקודשים, עם כח הצלילים המרפאים, עם בריאה מחודשת של דברים, חפצים, שמיועדים לשמש אותנו בהמשך דרכנו. אנו עובדים רבות עם האדמה והממלכות שקיימות עליה, ואנו גם בקשר עם אנשי הכוכבים מממדים ומכוכבים אחרים.

 

ולכן, קיימת אצלנו חלוקה מסוימת עוד מגיל צעיר לאיזה כיוון יבחר הילד ללכת. פעמים רבות הילד בוחר ללכת לפי הידע הקדום הנמצא בנשמתו, כיוון שכפי ידוע לכם, נשמות הילדים היו בעבר אנשים שחיו בתרבות זו ושבחרו לחזור ממקום שונה, טהור יותר. אותם ילדים נושאים עמם מקורות ועוצמות של ידע, ונושאים את תשוקת הנשמה המיוחדת שלהם. לכן חלק מהילדים, על פי נטיות לבם, נוטים לעבודה עם תחומי האסטרונומיה; חלק מהם נוטה לעבודה עם האדמה והבנייה; חלק אחר נוטה יותר לתחומי היצירה, האומנות והבריאה. וכך קיימים שילובים רבים נוספים. קיימות דרכים שונות, שכולן מפתחות את הילדים בהתאם למסורת העתיקה שלנו, אך מתוך מטרה לחבר אותם אל העתיד, על מנת שבבוא היום יוכלו גם הם לבוא ולהשתלב באוכלוסיה על פני כדור הארץ, על פני הממד החדש, החמישי.

 

ברוכים תהיו.

 

כוהן האבן, מאסטר המגיע מעיר האור "פוסיד"

 

שלום לכם. הנני נציג האטלנטים מהעיר פוסיד. ברצוני להרחיב מעט על הנושא שדיברתי בו בפעם הקודמת. שיטות החינוך אצלנו עובדות רבות באופן שאינו מקובץ, אלא מסועף ביותר. כפי שהיה באטלנטיס, דרכי התקשורת העוצמתיות והעיקריות אצלנו קיימות בין המוחות ובין הקריסטלים, שמהווים נקודות ציון עוצמתיות המעבירות מידע בין כל האנשים.

 

גם אצלנו נלמדים דברים הקשורים בעבר, אולם אך ורק דברים היכולים לעזור ולקדם את עולמנו, עולמכם, למקום טוב יותר. רבים מאיתנו זוכרים את חורבן אטלנטיס באופן ברור, כיוון שרבים מאיתנו חיו אז. ולכן, זיכרון זה חקוק בתוך לבנו כאש. זו הסיבה שאנו מלמדים אך ורק דברים באופן המוגבל ביותר, למרות שהזקנים שבתוכנו זוכרים את כל הידע שנלמד בבתי הספר למסתורין. אך על מנת להגן ולשמור, כפי שנאמר בעבר, אנו מלמדים אך ורק טכנולוגיות חדשות, אך ורק דברים שלא ניתן לעשות בהם לשימוש לרעה.

 

עבודה על חיבור לרגש: במקום זה עדיין קיימת עבודה. הננו עובדים ברמות שונות על חיבור לרגש, אך עדיין, בשלב זה, החיבור לרגש נעשה דרך העין השלישית. עדיין לא יצרנו את החיבור הבלתי אמצעי לרגש וללב. כלומר, העבודה עם הרגש הינה יותר הבנה וניתוח, ופחות חוויה של הדברים. לעיתים חווים אנו את הדברים באופן שכלי, אך טרם הצלחנו לחבר באופן עמוק בין החוויה השכלית והרוחית, לבין החוויה הרגשית.

 

תהליך החינוך: כל ילד מתחנך בביתו על-ידי הוריו. קיימת מערכת ידע-על כללית, שמעבירה ידע ותשדורות באמצעות מחשבים ומערכות קריסטלים. מערכות הקריסטלים הללו פועלות בתדרים שונים, כאשר תדר הלמידה המיועד לילדים קיים ברטט מסוים, וכאשר מפעילים אותו הוא מגיע לכל הילדים בו-זמנית דרך המערכת המסועפת. ולכן, שיטת הלימוד היא אנרגטית יותר ולא מתנהלת בדרך של פגישה אדם מול אדם.

 

לא מדובר בחינוך ביתי כפי שמדובר אצלכם. מדובר בחינוך שהוא חשמלי, אנרגטי, עצבי, תדרי. כלומר, זהו חינוך שהילד אינו חווה בו דברים בפועל כפי שאצלכם, אלא מדובר בהעברת קפסולות של מידע, שהילד מקבל באופן ישיר דרך העין השלישית שלו, מעבד אותו, והופך אותו לחלק ממנו. כל הידע נצבר בגופים שלו. באמצעות זאת, במשך הזמן, בהתחלה מקבל הילד ידע מכיוונים שונים לגבי תחומים שונים, ובהמשך הדרך, בהתאם לידע הרב שקיבל ממקורות שונים, הוא בוחר את דרכו בחיים, את תחום ההתמחות שבו יעסוק בסופו של דבר לאורך חייו.

 

החיבור עם הרגש קיים יותר בדרך המשפחה, שאצלנו היא נושא שלא היה נפוץ כל-כך במתכונת דומה באטלנטיס. אנו אימצנו מסגרת של משפחה גרעינית על מנת שנלמד לחוות בעצמנו מערכות יחסים, ומתוכן נוכל ללמוד יותר לעומק את הרגש.

 

כרגע מועבר אל הלב מידע שהינו יותר מגנטי, אלקטרוני ואנרגטי במהותו, מהעין השלישית אל הלב, וכך אנו כעת, כרגע, חווים רגשות. אך אנו עובדים, כיוון שאנו יודעים שבממד גבוה אף יותר, לא נוכל להמשיך ולשרוד כאשר תודעת העל שלנו היא שכלית, אנרגטית ורוחנית בלבד. אנו יודעים שיש צורך להתחבר אל דרגות הלב, הן הגבוהות והן הנמוכות, בשלמותן, ואנו מנסים ליצור דרכים שונות ופתרונות שונים על מנת שנוכל לממש זאת.

 

התנסות הילדים בחיי חברה: יש התנסויות חברתיות מדי פעם, כאשר פעם בתקופה נשלחת קריאה, אך ברוב המקרים המפגשים הם יותר לצורך של חלוקת ידע. רבים מהילדים אצלנו עוסקים ברובוטיקה, בתחומים הקשורים לטכנולוגיות שונות. חלקם אכן מתעסקים גם במשחקים, אך בעיקר במשחקים המפתחים את החשיבה. קיים גם תחום שעוסק בפיתוח האומנות והרוח, אך אין מדובר במערכת כפי שאתם מכירים אותם. מדובר במערכת שהיא סטרילית יותר בכל הקשור למגע בין האנשים המרכיבים אותה. ולכן גם החינוך פחות אישי, פחות בלתי אמצעי. החינוך מועבר כקפסולות ידע, והחינוך הקרוב יותר מועבר דרך המשפחה הגרעינית, ההורים מקנים לילד את הידע, את הערכים.

 

מתוך מקום של רגשות אשמה קשים, ומתוך מקום שזוכר את מה שהיה בעבר, אנו מקפידים שלא להשתמש באנרגיות באופן שאינו הולם. אנו מקפידים ופועלים על מנת ליצור חיבור עמוק יותר בין הידע הקוסמי הנרחב שיש לנו לבין עולמות הרגש, על מנת שנהיה גם אנחנו חברה שתוכל להתמזג ולתרום לכדור הארץ החדש, שזהו חלומנו וזוהי התגשמות משאלתנו.

 

ברוכים תהיו.

 

ישוע בן יוסף, מעיר האור "ירושלים של מעלה"

 

שלום לכם, ילדיי היקרים והאהובים. ברצוני לספר לכם שמערכת החינוך אצלנו היא פתוחה מאד ונרחבת ביותר. אמנם הילדים יושבים במעין מסגרת, אך המסגרת אינה מוגבלת בכמות הילדים ובגילאים. הלימודים הנלמדים שייכים לממדים שונים, לתחומים שונים, לתחומי ידע ועומק.

 

החלק של הילד האלוהי הנמצא בילדים הלומדים אצלנו בוחר ללמוד ולהעשיר את עצמו בדרכים שונות. פעמים רבות קיימות קבוצות, כאשר כל קבוצה עובדת על תחום מסוים המעניין את כל חבריה, כאשר תפקיד המדריך הוא לתת הכוונה ולייעץ, ולתת אתגרים עבור הילדים לפתרון, למחקר ולהנאה. הילדים אצלנו לומדים דרך משחק וחוויה. כאשר הם פוגשים את חברי הקבוצות האחרות, באופן טבעי לחלוטין נוצרת אינטראקציה שבה מתוך משחק הם מלמדים אלה את אלה את הדברים שלמדו.

 

מערכת החינוך אצלנו פועלת מההיררכיה הגבוהה ביותר. כלומר, הידע מגיע הן מהספריות והן מההיררכיה הרוחנית הגבוהה. אך הידע גם מגיע מתוך החיבור לאהבה האלוהית ולרצון האלוהי. ולכן, כל אותן תכונות של יופי, סקרנות טבעית, שמחת חיים, קסם ואושר קיימות בילדים. וילדים אלה עובדים עם תכונות אלו ומנצלים אותן עד תומן, על מנת ללמוד, להעשיר, ליהנות ולשחק. ומתוך מקום זה הם הופכים להיות הישויות האלוהיות באמת, שלמעשה נפרדו בצורה כזו או אחרת מהילד הפנימי שבתוכם.

 

עליכם להבין כי הילדים המדהימים הללו ממשיכים ללמוד ולהעמיק ולהעשיר את הידע שלהם ללא סוף וללא גבול. וככל שהם לומדים יותר, הם הופכים מחוברים יותר ויותר לאלוהות שבתוכם ושמחוצה להם. ולכן, אין הנאה גדולה יותר מאשר ללמוד במערכת החינוך שלנו. פעמים רבות אנו מלמדים דברים הקשורים לריפוי, להבנה, לניתוח ולמוזיקה. אנו מלמדים את החוכמות הגבוהות. אך כל הדברים נלמדים מתוך התשוקה העמוקה ביותר הנמצאת בילדים, מתוך נטיית נשמתם, ומתוך מקומות אלה הם בוחרים ליצור דברים ולהתנסות בהם, ומתוך כך להרחיב ולהעשיר את הידע שלהם.

 

כאמור, אין כיתות קבועות. כל ילד אלוהי יכול לבחור לאן הוא בוחר ללכת באותו יום, הידע משותף לכל. ולכן, אין צורך במערכת נוקשה ומובנית שיוצרת תוכנית לימודים. קיימים תחומים כלליים, שהילדים, לפי נטיות לבם, ניגשים אליהם. אך בסופו של דבר, כל הילדים משתתפים ומשתפים בכל הידע שצברו, כיוון שהסקרנות שבהם אינה מוגבלת, כפי שלמדה להיות בתוככם כילדים החיים בעולם החומר.

 

הבנו שהילדים האלוהיים הקיימים בירושלים של מעלה הם חלק מההוויה שלנו. האם במסגרת תהליך הלימוד שלהם הם לומדים להתחבר אלינו ולעזור לנו בתהליך המודעות?

ראשית, עליכם להבין כי כפי שפירטתי קודם לכן, החלקים של הילד הפנימי שלכם רבים הם, ומפוזרים בכל ערי האור הקיימות, כשבכל עיר אור יש תפקיד מסוים לאותו חלק נשמתי. קיים שיעור, לימוד, שאותו חלק נשמתי שבכם בחר ללכת וללמוד באותו מקום. כך שהילד האלוהי הנמצא בירושלים של מעלה אינו כולל את כל החלקים הילדיים שבכם, כי אם חלק מסוים מאד המחובר למהות האלוהית שבכם.

 

גם הילדים האלוהיים כפופים לחוקי היקום. חוקי היקום הינם של בחירה חופשית. גם הילדים הגבוהים הנמצאים בירושלים של מעלה, בתודעת האלוהות, אינם יכולים לעזור לילדים האנושיים הנמצאים למטה, כל זמן שהילדים האנושיים אינם מבקשים זאת. כלומר, מבחינת הילדים האלוהיים, הם רק מחכים שתיפנו אליהם, כיוון שיש להם את הידע, הכלים והיכולת לעזור. אך אין באפשרותם לפנות אליכם מיוזמתם ומרצונם על מנת לעורר אתכם, כיוון שזוהי בחירתכם החופשית הבלעדית אם ברצונכם להתחבר לאותו חלק או לא.

 

עליכם גם להבין כי פעמים רבות כשאתם מנסים להתחבר לילד האלוהי ואינכם מצליחים בכך, הסיבה פשוטה מאד. הסיבה היא שקיימות בתוככם חסימות ואמונות שונות, המונעות מכם לפתוח את הערוצים שלכם ולהתחבר לאותו ילד אלוהי. הדבר משול למקור חשמל, מקור החשמל נמצא באותו מקום, והוא קיים בין אם תתחברו אליו או לאו. אך אתם הם אלה שצריכים לבחור ולהחליט אם אתם רוצים להתחבר לאותו מקור, ואם כן – האם אתם מוכנים ומאפשרים לערוצים שלכם להיפתח ללא פחד לילד האלוהי.

 

האם הילדים בירושלים של מעלה לומדים גם את הידע הגנוז בספרייה של ירושלים של מעלה, שכולל גם סמלים לריפוי הנשמה?

עליך להבין כי הילדים הנמצאים שם חשופים לכל מידע שקיים בסביבתם. כלומר, לכל מידע שהוא מהממד החמישי ומעלה. ילדים אלה בוחרים היכן ללמוד ומה ללמוד. יש באפשרותם ללמוד דברים הקשורים לספרייה, דברים הקשורים לעולמות וליקומים אחרים, דברים הקשורים לממדים גבוהים יותר שאינם קשורים באופן ישיר לספרייה.

 

לספרייה, על כל היכליה, ממדיה, וכל הנושאים הנלמדים בה, יש תפקיד מאד ספציפי ועמוק עבור בני האנוש, ותפקיד ספציפי מאד עבור נשמות יקרות הבאות מעולמות ויקומים אחרים ללמוד מידע עמוק.

 

הילד האלוהי מתמחה בעיקר בתחומים הנוגעים לו. הוא אינו קשור באופן ישיר לספרייה. פעמים רבות הוא מקבל את הידע באופן שלא תואם את דרך ההתבוננות שלכם, או, אם לדייק, מקבל את הידע בצורה עמוקה, אינטואיטיבית. כלומר, הידע ניתן לו ברמה מקודדת, מינימלית ביותר שאינה קשורה ללוחות הנשמה. ואותו ילד, עם כל יכולותיו, מעבד ידע זה, קוד זה, והקוד פותח בתוכו שערים ומידע של ספריות ידע שלמות המיוחדות לו, הנוגעות לו ולעצם ייעודו ותפקידו הייחודיים.

לגבי מימוש היעוד של הילד, איזה סוגי חניכה קיימים בירושלים של מעלה?

 

דרך הלמידה שונה לחלוטין ממה שמוכר לכם. אין מדובר בישיבה בכיתה מול ספרים ומחברות, מול מורה שמעביר את החומר. מדובר בדרך שונה לחלוטין של העברת מידע, שנקלט ברמה תודעתית גבוהה ביותר, ושמתפשט לכל הדנ"א של הילד, ומופעל בו זמנית.

 

ולכן, הילד לא צריך לעבור חניכה הקשורה לדברים. הילד בתוך עצמו מתגבש ומגבש את הידע הניתן לו. וכאשר הוא מגיע לשלב הנכון, והוא יודע (ויודעים האנשים שמסביבו, כיוון שרואים זאת) שהוא מגיע לשלב הנכון, הוא עובר להתמחות כעוזר או כתומך באותם תחומים שבהם בחר לשרת, תחת ישות גבוהה בעלת ניסיון רב באותו תחום, שהיא זו שחונכת ושמלמדת אותו, ולמעשה מכשירה אותו באופן סופי אל החיים עצמם.

 

מהו תפקידם של המורים בערי האור השונות, ומהי הכשרתם?

 

תפקיד המורים אצלנו הוא להוות מקור של ידע, שקט, שלווה, תמיכה והארה. עצם נוכחות המורה מקרינה את אורו, ומתמירה כל דבר שנמצא סביבו בעצם נוכחותו. פעמים רבות המורה לא צריך לומר מילה, עצם נוכחותו מעבירה את הידע, ההבנה העמוקה, את הקליטה, בכל הרמות.

 

לעתים המורה משמש גם כיועץ או כמדריך, כשמתעוררת בעיה מסויימת, והוא מאפשר לילדים להיעזר בו ובניסיונו הרב על מנת לפתור את בעיותיהם.

 

המורים מעבירים את הידע ברמת הקידוד, אך הם מעבירים זאת בצורה שעוברת מן הכתר של המורה, דרך העין השלישית אל הלב, וממנו היא יוצאת אל הילדים. כל אחד מהתלמידים מקבל מאותו מקור את הדבר הספציפי שהוא זקוק לו לתוך לבו.

 

לגבי הכשרתם של מורים אלו. למעשה, רובם ככולם היו והם מאסטרים גבוהים שונים. רובם ככולם היו גם בגופי אדם בגלגולים שונים. רובם ככולם עברו התעלות מתוך בחירה, ועברו דרגות שונות של חניכה וידע. לרובם יש תפקידים רבים ונוספים, הן בירושלים של מעלה והן ביקומים כולם.

 

מלך השקופים  –  מאסטר מעיר האור "ירושלים של מטה" –  בירת רשת אגרטה

שלום לכם.

 

המורים אצלנו, רובם ככולם, חברים במסדר מלכיצדק. רובם ככולם בראו חלקים מהעולם הפיזי שבו אתם חיים, הן בתכנון והן בביצוע. מורים אלו הם נשמות זקנות ועתיקות ביותר, שחוו את הדברים מתחילת האנושות ועד היום הזה. למעשה הם ספריות קוסמיות בעצמם, אוגרים בתוכם את הידע מתחילת היקום ועד סופו. לכן מורים אלו מכובדים מאד, וכאשר הם מעבירים ידע, הילדים יודעים מי עומד בפניהם ולכן מכבדים אותם מאד ושותים בצמא את דבריהם.

 

לגבי שיטות החינוך הקיימות אצלנו. קיימות שתי דרכים עיקריות: דרך של חניכה אישית ודרך של עבודה קבוצתית. במסגרת החניכה האישית, כל תלמיד מוצמד לאחד הזקנים, או אחד המורים, שחונך אותו בדרכו לקראת היעוד שלו. פעמים רבות אותו תחום הוא אחד מתחומי ההתמחות העיקריים של אותו זקן, אותו מורה. החניך חי אצל הזקן, לומד איתו, עובד איתו, ומסגל לעצמו את אורח חייו של המדריך. קיימת מערכת עמוקה של כבוד הדדי, כאשר החניך נמצא בקשר עם הוריו, אך לתקופה מסויימת עובר לחיות בבית החונך, המורה.

 

כאשר מדובר בעבודה קבוצתית, מצטרפת קבוצה אשר נוגעת לעניין משותף בתחום מסויים, ובאותו תחום קיים מורה שזהו תחום התמחותו, והוא למעשה מעביר את הידע לתלמידים, גם דרך התנסות, וגם בדרך של ידע. גם הידע אצלנו עובר ברמה קריסטלית, ברמה אנרגטית, ולעתים אנו משתמשים גם ביכולות כתיבה.

 

עליכם להבין כי הידע שנלמד אצלנו עמוק מאד, וכולל בין היתר שימוש בגופי האור השונים הקיימים, שאצלכם עדיין מחוברים ברובם לגוף הפיזי. אך אצלנו גופנו הפיזי הוא גוף אור. ולכן, קיים ידע רב המועבר לגבי שיטות עבודה ושימוש בגופי האור, דברים הקשורים לטלפורטציה, דברים הקשורים לשימוש בכוחות אנרגטיים על מנת לברוא ועל מנת לשנות דברים שנבראו.

 

אנו מלמדים שימוש בכוחות של יצירה ובריאה, כוחות של חיבור אל האדמה והטבע, כוחות של חיבור אל אהבת האנושות ואהבת האדם, ואת הידיעה של כל מה שהיה וכל מה שיהיה, בו זמנית, כאחד.

 

ברוכים תהיו.

 

פורסם בקטגוריה ערי האור והמאסטרים של החכמה, תקשורים, תקשורים בנושאים שונים, עם התגים , , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.