האומנות בערי האור – חלק 5 – על הציור

האומנות בערי האור – חלק 5 – על הציור . מאת המתקשרת נועם קורל – גלעד בשיתוף עמיחי ים תוכנית הרדיו "ערי האור והמאסטרים של החכמה"/רדיו "החיים הטובים" (מתוך תוכנית מס' 35, ששודרה ביום 15.12.11) עריכה לשונית: סמדר ברגמן

תוכנית זו הינה תוכנית המשך ל-4 התוכניות הקודמות, ותעסוק אף היא באומנות בערי האור, תוך התמקדות בנושא הציור.

לשם כך נחזור לשבת בפירמידה שלנו שבממד החמישי, ומשם נזמן את המאסטרים השונים מערי האור להשתתף עמנו.

 

שאלה כללית: מהו תפקידה של אומנות הציור בערי האור, וכיצד היא באה שם לידי ביטוי?

 

מתנאון, נציג מעיר האור "הימלהוך"

[נועם: מגיעה דמות בגובה של כ-2 -3 מטר, הנראית כמו אדם זקן, עם שיער וזקן לבן, אשר לובש מעין טוגה בצבע כחול כהה זוהר. הוא הגיע מעיר אור בשם "הימלהוך", הנמצאת בתוך כדור הארץ. הפירמידה של המקדש שלה הינה בצבע כחול-סגול כהה זוהר].

 

שלום לכם. הנני מתנאון, ואני אחד מאומני הציור הגדולים ביותר בעיר הולדתי, עיר האור, הימלהוך. הציור מתבצע כדרך ביטוי ותקשורת, שמערבת בתוכה יצירת תבנית מסויימת, בריאה מסויימת, באמצעות שילובים שונים של צליל, אך בעיקר רטטים וגלי אור שונים באורכיהם, חלקם מתחום הנגלה, חלקם מעבר לספקטרום הנראה, ושילובם בתבניות אנרגטיות גיאומטריות ובאנרגיה של תנועה. השילוב הזה מאסף אנרגיות גבוהות ומביא אותן לידי קיבוע, מימוש, בצורת החומר, גם אם בצורת החומר הגבוהה יותר.

 

פעמים רבות מטרת הציור הינה תשדורת ליקום, ליקומים אחרים, באמצעות ציור של סמלים, של מפות. כפי שנאמר, באמצעות הציור והרישום הננו מוציאים לפועל אנרגיות, ומאפשרים להן לבוא לידי ביטוי ולהתממש. אך רבים מהציורים שלנו מעבירים קודים, רמזים ומידע הקשור לתורות העתיקות שאותן למדנו ולימדנו, והקשור לסודות רבים: סודות החיים והמוות, סודות הבריאה, סודות המחזורים.

 

עליכם להבין כי בין ערי האור לבין הלורדים של אמנטי קיים קשר אמיץ ועמוק. כלומר, בין עיר האור ללורדים של אמנטי. בעיקר, בין ערי האור הנמצאות בתוך כדור הארץ לבינם. תרבותנו הינה מתקופה עתיקה מאד מאד, אף מלפני למוריה. חלק מהציורים והתרשימים שלנו מהווים מפות המתארות את המסלולים של גרמי השמים. פעמים רבות אותם ציורים גיאומטריים, שכעת מייחסים אותם בעולמכם למזלות, משמעותם עמוקה ועצומה הרבה יותר, גם מכפי שידעו באטלנטיס. מדובר בחיבורים עמוקים ביותר לעוצמות של בריאה ויצירה, בדרכי תקשורת שונות בין יקומים שונים, ולמעשה, בדרכי חיבור עמוקות ועוצמתיות אל הבורא האחד עצמו.

 

פעמים רבות הציור אצלנו מופשט, אך בניגוד למה שנהוג בממד השלישי שלכם, לאותה מופשטות יש סדר ומשמעות. כיוון שכפי שנאמר קודם לכן, לכל צבע יש תדר שונה, ולכן כאשר אנו מציירים באופן מופשט צבעים שונים, אנו מערבים ביצירה תדרים שונים, ומאפשרים יצירה של תבניות מורכבות יותר. כאשר אנו מערבבים בין צבעים, מדובר במיזוג בין תדרים היוצר תדר נוסף, חדש, שנוצר מהתמזגות שני התדרים. ולכן, פעמים רבות אנו יוצרים תדרים אנרגטיים שונים באמצעות הציור, שמתחילים לפעום בתוך עיר האור שלנו, להזין אותה, ולהעמיק את מנעד הרטטים הקיימים בתוכה.

 

עליכם להבין כי ברטטים אלה יש כוח חיות, כוח של התחדשות, ולכן הציור אצלנו מתמקד או בדברים מופשטים או בסמלים. כיוון שסמל, בנוסף לצבע, רטט, אורך גל, ומבנה, כולל בתוכו משמעות עמוקה, בעצם הסמל השלם. ולכן, הסמל עצמו יוצר שפה אנרגטית. משום כך, הנושאים שאנו מציירים לעתים חלק מהם הינם דברים שאנו רוצים לברוא ולממש פיזית במציאות שלנו, חלקם תיאורים של מפות, סמלים, תבניות גיאומטריות שנועדות לממש איכויות מסויימות.

 

עליכם להבין כי אין לנו כל צורך בציור של בני אנוש, כיוון שפעמים רבות אומנים התלהבו מבני האנוש כפי שהם בצורתם האנושית, אך אנו מכירים את בני האנוש, ברמות עמוקות, עוצמתיות, ורחבות הרבה יותר. ולכן איננו מעוניינים להגביל את צורת בני האנוש לצורה הנראית לעין האנושית.

 

עליכם להבין כי כל אותם דברים הנראים בממד השלישי אינם כה משמעותיים אצלנו. כאשר אנו מציירים, אנו מציירים אנרגיות, אנו מציירים בריאה. לעתים אנו מציירים גם אמונות, מחשבות ורגשות, כאשר אלה מהווים חומר לבריאה, ליצירה, לסוג התעלות מסוים. למעשה, בציורים אנו מממשים הן אנרגיות מהממד שבו אנו נמצאים, מתוך העיר שלנו, והן אנרגיות גבוהות יותר. באמצעות הציור אנו נותנים לעתים פירוש לדברים שאנו מקבלים מההיררכיה הרוחנית. לעתים באמצעות הציור אנו מוצאים פתרונות, ולעתים הציור מנתב אותנו להמשך דרכנו הלאה.

 

שלום לכם.

 

נציג מעיר הבדולח

[נועם: מתקרבת ישות עם אור לבנבן זוהר בצורת כוכב בעל 4 קצוות. זו ישות פשוט מדהימה, לרבות ברטט המאוד עדין וגבוה שהיא מעבירה. ישות זו מחוברת לעיר הבדולח הקריסטלית, שהינה עיר אור הנמצאת בממד העשירי, ועל כן היא מהווה למעשה חלק ממסדר האלוהים (מבחינת כדור הארץ, היא נמצאת מעל אפריקה). זו עיר אור שכולה עשויה מקריסטל שקוף וצלול מאד, שזוהר מתוך עצמו באור מעט צהבהב מאד נעים. היא נראית כמעין מנסרה ענקית, אשר כאשר היא מקבלת את אור הבורא, האור מתפצל בתוכה להמון גוונים זוהרים של צבע, בכל צבעי הקשת. זהו תדר גבוה מאוד מאוד].

 

שלום לכם, יקיריי. הנני כוכב אור מעיר הבדולח. עבורנו הציור הינו חלק מהווייתנו. כיוון שבממדים הגבוהים יותר אין הציור בא לידי ביטוי באופן מוחשי וממשי, כפי שהוא בא לידי ביטוי אצלכם, על ידי צבע כזה או אחר. בעיר הבדולח הציור הוא רטט, הוא תדר של אור זוהר, אשר בא לידי ביטוי בהתפרצויות שונות.

 

חלקכם קראו בספרים על השער של היקום, על הברקים הצבעוניים הנובעים מסביבותיו. אלו הם הצבעים הקיימים בעירנו. במקום שאנו מתקיימים, אותן התפרצויות אינן מזיקות. הן התפרצויות אנרגטיות של רטטים, צורות, אורכי גל שונים. כיוון שהווייתנו כה גבוהה, אזי מבחינה מסוימת אנו מהווים אותם, והם מהווים אותנו, כיוון שהתדרים שלנו זורמים בהתאמה, אלה לאלה. ולכן, פעמים רבות אנו מהווים פשוט צינור לביטוי אנרגיות אלה.

 

אצלכם מכנים זאת "צבע", אך עליכם להבין כי בממדים הגבוהים, הדברים מורכבים, יפים ועוצמתיים הרבה יותר, אך כיוון שמדובר בממדים גבוהים, יקשה עלינו לתאר לכם, באמצעות הממדים המוכרים לכם, כיצד נראה צבע באמת, מהי מהותו האמיתית באמת. כיוון שכאשר אתם בוחרים צבע מסוים, אתם רואים אותו כדו ממדי בלבד. אינכם מסוגלים לראות צבע כדבר רב ממדי (למרות שאתם מסוגלים ליצור בו עומק וגוונים מסוימים). אך בעיר הבדולח, כל צבע הינו עולם בפני עצמו. עולם של זרימה: אנרגיה שזורמת (לעתים מהר יותר, לעתים לאט יותר), אנרגיה שמתפשטת, אנרגיה שמתכווצת, אך כל אותה אנרגיה, בעלת ממדים ורבדים רבים היא. ולכן, הציור שונה לחלוטין עבורנו מאשר עבורכם.

 

אותם ביטוי אנרגיה, הם הביטויים הראשוניים של ההתפרקות בין האחדות לנפרדות. כלומר, בין האור האחד של הבורא, לבין הרטטים השונים המרכיבים אותו. ולכן, הציור בעיר האור שלנו נועד לשרת את כל ערי האור האחרות, ואף אתכם יקרים, כיוון שעיר האור שלנו מעבדת (אם ניתן לומר כך), מייצרת ומעצבת את אותה תחילה של רטטים ותבניות, שבסופו של דבר יורדים לממד שלכם כמשהו דו ממדי שניתן לכם להשתמש בו, על מנת לתת ביטוי לרגשותיכם, לדמיונותיכם, לתשוקותיכם, לרצונותיכם ולרגשותיכם.

 

עבורכם קיימת כל המערכת הזו כדי לאפשר לכם ביטוי דרך אומנות, דרך ציור, כיוון שזהו כלי בריאה עוצמתי שטרם התוודעתם אליו. התוודעתם אליו רק דרך סיפורים רחוקים הקשורים לעברכם ולשימוש בתדרים של קול וצבע, אך טרם (מלבד בודדים) התחלתם לעשות ניסיונות הקשורים להפעלת תדרי צבע שונים על גופים חיים. ולא מדובר בבני אדם, מדובר בתאים הנלקחים והמגודלים במעבדה, ושעליהם ניתן לעשות את הניסיונות. על ידי כך תוכלו ללמוד ולדעת עד כמה רבה השפעת הצבע על האווירה ועל הריפוי העמוק שבתוככם.

 

כאשר אנו מציירים, אנו יוצרים תבניות שונות באמצעות המחשבה שלנו. אך כיוון שאין אצלנו הפרדה כה גדולה (כפי שהיא קיימת אצלכם) בין גוף, רגש ומחשבה, אנו יוצרים יצירות אלה בכל הווייתנו. לעתים אנו מהווים חלק בלתי נפרד מהן, ולעתים אנו יוצרים אותן כתבניות הנפרדות מאיתנו. שוב, על מנת ליצור ולאפשר לתהליך הבריאה להיווצר ולבוא לידי ביטוי עמוק ומלא בכל הממדים ובכל הרטטים הנמוכים יותר.

 

הציור אצלנו יוצר את האנרגיות ביקום, יוצר את האנרגיות שבוראות בפועל. אותם צבעים שאנו יוצרים מתפצלים מאוחר יותר לבריאות שונות, כאשר לכל בריאה ניתן תדר מיוחד, העיקרי והשייך לה. כאשר הדברים עוברים ממדים רבים, שינויים רבים, והתאמות רבות, עד שהם מגיעים לעולמכם בן שלושת הממדים, ברמה שנראית לעין אצלכם. ולכן, למעשה, תדר מסוים של צבע יכול לברוא דברים שהינם יותר באנרגית אדמה, למשל. תדר אחר יכול לברוא דברים הקשורים לאקלים ולשינויים אקלימיים. תדר אחר יכול ליצור דברים הקשורים לעולם הצומח. תדר אחר יכול להתחבר יותר לאנרגיית הקריסטלים הקיימת בתוך אדמתכם. למעשה, הפיצול הוא אינסופי, כיוון שכל אחת מהקרניים המתפצלות מאותה קרן אלוהית והעוברות דרך עיר האור שלנו, מתפצלת בעצמה לשבע קרניים נוספות, כאשר כל אחת מהקרניים הללו היא גוון ייחודי ועדין מאד של אותו צבע מרכזי, או יותר נכון, של אותו תדר מרכזי שליט. כך שקיים מנעד עמוק ועצום של אותם תדרים, אותן אנרגיות, אשר ככל שהן מתפצלות יותר ויותר, הן מגיעות לגוונים שונים. כאשר בסופו של תהליך, כל אחת מהקרניים האחרונות אחראית על יצירת תדר מסויים בעולמכם התלת ממדי, ובנוסף לכך, גם בממדים הגבוהים יותר.

 

ברצוננו שתדעו כי קיים חיבור עמוק גם ביננו לבין ערי האור הנמצאות בממד החמישי, ופעמים רבות התדרים הצבעוניים, כפי שאתם קוראים להם, שאנו משדרים, מאפשרים לערי האור בממד החמישי לעתים להגיע לאיזון עמוק יותר, באמצעות שיחרור אנרגיה שאינם זקוקים לה עוד, ובאמצעות כיוונון על ידי אותם תדרי אור, צבע ותבניות שנשלחות אליהן באמצעותנו.

 

[נועם: הוא מראה לי שהם שולחים לטלוס קרן בגוון ורדרד-לבן זוהר עדין מאוד, הגורמת לאיזון הרמוני של האטמוספירה בתוך העיר, באמצעות שדות אלקטרונים שנוצרים סביב הקרן. למעשה, מעיר הבדולח נשלחות המון קרניים בגוונים שונים, שמתפצלות ומתפצלות, עד שהקרניים האחרונות מגיעות לכל אחת מערי האור, שבכל הממדים, כאשר לכל עיר מגיע התדר המתאים לה ביותר].

 

שלום לכם.

האלה המצרית נוט, מעיר האור שמתחת לעיר לוקסור

 

[נועם: מגיעה דמות אישה, שמאד דומה לאייזיס, שלובשת שמלה לבנה זוהרת, ומראשה יוצאת אלומת אור לבן זוהר אל השמים].

 

שלום לכם. הנני מייצגת את היופי. הנני האלה המייצגת את השפע, היופי, היצירתיות, האומנות. הנני האלה המחברת בין עוצמות השמים ואהבת הארץ. הנני האלה החובקת כל. שמי נוט.

 

הנני המקבילה לוונוס, מכוכב ונוס.

הנני המקבילה לאפרודיטה, אלת האהבה.

הנני חובקת כל.

 

האומנות, היצירה, הינה למעשה זיווג עמוק ועוצמתי בין אנרגית השמים לאנרגית הארץ. בין אנרגית הרטטים הגבוהים לבין אנרגית החומר המתלבשת בתבנית.

 

הציור הינו למעשה התולדה. הוא היצירה שנוצרה מזיווג עמוק זה. זיווג עמוק זה מקורו בחיבור העמוק שבין האנרגיה הגברית האלוהית, לאנרגיה הנשית האלוהית. זהו הדבר שבורא את הדבר, וזהו הדבר שבורא כל יצור חי. התבנית והרטט המושם בתוכה, כאשר מתוך מעשה היצירה הזה, נוצרים האיחוד, החיבור, המובילים לביטויו של החומר.

 

למעשה, אם תשכילו לראות את הצבע, את היצירה, את הציור, כפי שהם באמת במהותם הגבוהה, אזי תוכלו להשתמש בהם כצינור עמוק ועוצמתי לחיבור עם ההוויה המופשטת, העוצמתית, הגדולה, האינסופית. כיוון שזהו מקור החומר, וזהו מקור הרוח. כיוון ששם מקום האמת.

 

בני אנוש, רבות התרגלתם להשתמש בצבע וביצירה על מנת לבטא רגשות ומחשבות. אך עליכם להבין כי באותה המידה ניתן בידיכם כלי מופלא, שטרם גיליתם, שטרם ירדתם לסוף דעתו, והוא שבאמצעות הציור יש באפשרותכם להתחבר למהות העמוקה של הציור, ובאמצעותו להשתמש כצינור של חיבור בין שמים לארץ, הן כביטוי לחומר בממד השלישי שבו אתם נוכחים כעת, והן כחיבור בין ממד זה לבין הווייתכם להווייתכם הגבוהה עוד יותר, המחוברת לבריאה, לאלוהות, לשלומות החובקת כל.

 

ברכות.

 

[נועם: כעת מגיעה דמות נוספת מאותה עיר אור שמתחת ללוקסור. לדבריו, הם פיתחו אומנות מדהימה של שימוש בתדרים שונים הקשורים לצבעים ולציור, שאותם הם מצליחים להתמיר ולהעביר – דרך עבודה אנרגטית – לכל מיני סוגי אנרגיה, ובאמצעות סוגי אנרגיה אלו לברוא, לבנות וליצור. כך הם למשל בנו את הפירמידות במצרים באמצעות רטטי קול, צבע ותנועה. כלומר, הם פיתחו שיטה להתמרת תדרי צבע לתדרי קול ובחזרה לתדרי צבע, ולהשתמש באנרגיות הנוצרות אגב כך למטרות בריאה ויצירה של מבנים, טכנולוגיות, טכניקות עבודה ועוד].

 

 

פורסם בקטגוריה ערי האור והמאסטרים של החכמה, תקשורים, עם התגים , , , , , . אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.